Springa ute

Idag skulle intervallerna förlängas 15 minuter x 3!

Kände mig som en gammal tant- ont lite här och var mest i nacken. Så jag bröt efter 2 intervaller. Kände att det kan vara en klok idé att lyssna på kroppen. 30 minuter löpning är okej det med. Jag kan springa en ny runda på onsdags kväll.

Imorgon blir det TMI- träna med instruktör på friskis & svettis.

Imorgon kör jag även igång med PTO. Jag har valt att få kostrådgivning i 1 månad. Skulle handlat ikväll men vi var bortbjudna och det drog ut på tiden så affärerna hade stängt när vi åkte hem så det får bli imorgon. Jag har bett om enkla, snabba recept. Bacismat som får mig på banan. Vill minska i vikt men har tappat all energi att tänka på vilken mat jag vill ha. Höstens ångest för mamma och att hon sedan gick bort har satt ( och sätter) sina spår.

Recepten jag fått är en fin blandning av saker jag känner igen till lite utmaningar. Men allt är snabbt och bra!